- خب همه جورشو دیده بودم....اینکه وقتی پنجره های ی خونتو تمیز میکنی (سلام انسی) یا می ری کارواش بارون بیاد، بزنه تمام زحماتو بر باد بده...اما پریشب دیگه شاهکار بود، از در کارواش اومدم بیرون بارون شروع شد یعنی محض رضای خدا یه ثانیه هم مهلت نداد که من روی تمیزی و به این ماشین بیچاره ببینم. انی وی بارون این روزا خیلی خوبه...دوسش دارم.
- جمعه بازار یعنی زندگی...
- هفته ی دیگه پنج شنبه و جمعه محک بازار خیریه ی هدایای نوروزی داره...امروز جلسه ی آماده سازی برای بازار داشتیم...تو این دو سال این اولین جلسه بود...یعنی من عاشق این سازمان هستم...جلسه گذاشتن، دوباره سازمان و برای همه معرفی کردن، ازمون خواستن اطلاعات دقیق و به روز رو به مهمانهای بازار بدیم...چه جوری فروشنده ی خوبی باشیم...برای رعایت نظم بازار چی کار کنیم و....یعنی تمام مسایلی که همیشه شفاهی گفته میشد به صورت اسلاید توسط مسئول بازار برامون دوباره گفته شد...رد پای دستور العمل های SGS (سازمانی که محک ازش گواهینامه داره...یه جورایی مثل ایزو...) دیده میشد و خوشحالم که بچه ها دارن تو مدیریتشون این چیزا رو رعایت می کنن...جای کاردینال خالی که بشینیم راجع به "مبانی ایزو" و "دیدگاه" و "ماموریت" سازمان حرف بزنیم. امیدوارم با این زحمتی که بچه ها میکشن این بازار عالی ترین بازار سال بشه...من که خیلی به این بازار امید دارم. یکی از دلایل دیگه امیدواریم هم اینه که مادربزرگم اولین کمک نقدی و تو اطرافیان من به بازار انجام داد. من با پوستر ها اومدم خونه ازم راجع به بازار پرسید، از کهریزک برام گفت....حیف که نمی تونه بیاد بازار...وای اصلاً این چند روزی که خونمون بود خیلی خوب بود..کلی آرامش داشتیم...کلی حضورش خوب بود و من خوشحال بودم از اینکه این دفعه دیگه تا جایی که تونستم پیشش بودم و با بدبختی 12 شب نرسیدم بهش......واقعاً دلم براش تنگ شده بود و بعد از مدت ها با خیال راحت پیشش بودم.

نظرات

‏ناشناس گفت…
bozorgtara hamishe vojoodeshoon ba arzeshe :) ino bara vaghti ke khodam bozorgtar shodam sarmaye gozari kardam :) khoda maman bozorgo behet bebakhsheeeeeeee
Fiddler گفت…
ممنونم...شما همین الانم بزرگ مایید D:
‏ناشناس گفت…
in javab kami 2pahloo bood lol
Fiddler گفت…
خوشحالم که خودت متوجه منظور اصلی میشی D:
‏Belli گفت…
اقا مرسی از امروز...خیلی خوش گذشت..شدید و بسیار تا
ببخشید دم در خونه ما معطل شدید....مامان پدر منو در اورد! من الان خیلی نادمم!!! تازه راهم بهت عوضی گفتم...بازم مامان منو کشت! بازم من نادمم...یادم باشه از اون 500 تومن...یه 400 تومنشو بهت ببخشم!

محک خوبه...الان ذوق دارم برای جمعه
موهاهاهاههاهاها!!!!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction