- چقدر این بلاگر خنگه...دو تا پست قبلی و اول درفت کردم که مثلاً یادم نره چی میخوام بنویسم بعد که پست تکمیل شد و فرستادم دیدم تاریخ درفت و میزنه...یعنی تا این حد نمی فهمه؟
- خب یکی از دندون ها ی عقل و جراحی کردم، دکتر عزیزم تا کمر رفت تو دهان من بیچاره و من متعجب از حرکات ژانگولری که اون در میاره! خدا رو شکر با همدردی دوستان عزیزم چه در پالپ تاک و چه خارج از اون و همراهی خانواده به خیر گذشت فقط نمی دونم چرا دیشب لرز کرده بودم؟!! که خب مجدداً با تشکر از پدرو مادر عزیز که از چهار صبح نخوابیدن تا من خوابم ببره، موضوع حل شد.
- هفته ی پیش بسی به یاد کاردینال بودم، خب دلم تنگ شده بود براش، یه جا هم کلی ازش quote کردم.
- خب بعد از این که این لینک "جرات دارید برید تو این جاده ها" ی امیر موج و دیدم نظرم راجع به خیابان خطرناک عوض شد، کار جمهوری اسلامی درسته اساسی. من اشتباه کردم که به مدیریت شهریشون شک کردم!
- خب وقتی پارسال با رییس سابق داشتیم برنامه می ریختیم و من اصرار داشتم که این یکشنبه ی بین التعطیلی رو هم تعطیل کنیم واقعاً فکر نمی کردم خودم نباشم که ازش لذت ببرم...امیدوارم بقیه دوستان محظوظ بشن به میزان کافی. من که راضیم! (از چی؟)
- خب کار اشتباهیه که وقتی داری پست مینویسی هی بلند شی بری اینور و اونور! و وقفه بیافته...دیگه حوضله ندارم ادامه بدم....

نظرات

‏underline گفت…
heh belakhare toonestam comment konam
mano accept nakardi ke
Ng.A. گفت…
وای دندون عقل... خودم نکشیدم ولی دیدم مامانم طفلک چقدر درد کشید. بعد قدر مامان و بابات رو و مخصوصا مامانت رو بدون (چون خودم مامانم!) ببین به خاطرت تا چهار صبح بیدار موندن! (من جدیدا هر مامانی هر کار خوبی میکنه می ذارم به حساب خودم! چون منم مامانم!)
:)))
فونت هم خوب شد... می تونم ببینم.
لباس جدید وبلاگت هم مبارک. خوشگله :) گرچه فکر کنم بیشتر به سلیقه انسی باشه تا تو (به خاطر آبی بودنش) به تو بیشتر نارنجی می آد به نظر من، یا زرد خورشیدی :) :)
Fiddler گفت…
@under: khosh umadi azizam...addet kardam belakhare
@negar: doros tashkhis dadi saligheye nc ie:D are teflakiha kheili aziat shodan sare in dandune man...vali dar majmu' kheili dard nadasht khoda ro shokr
فرزین گفت…
بزنم به تخته چه حالت خوب شده
Belli گفت…
هی روزگار، اپیدم!
دفعه اخرت باشه قبل تعطیلات دندون می کشی...مارو از کار و کافی شاپ می ندازی!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction