- با تشکر از انسی عزیز....این قیافه ی جدید اینجا رو دوست دارم...دوباره آنلاین شدم و تغییراتو دیدم...عاشق این سورپرایزای انسی ام...مرسی خب...نگار فونتش ریزه هنوز؟ از این بهتر نمیشه فکر کنم...انسی هم نتونست درست ترش کنه....طلسم شده...وبلاگمو چیز خورش کردن.
- خب یهو زندگی شلوغ و سریع شد تا این حد که نرسیدم به موقع کتاب کتابخونه رو پس بدم یا تمدید کنم، با چهار روز تاخیر کتابو پس دادم و به مدت هشت روز جریمه شدم و نمی تونم کتاب بگیرم...خیلی قانون خوبی دارن و من الان متنبه شدم....سیلی خوبی خوردم الان.
- کلاً یه مشکل دیگه ای که با خیابونای تهران دارم این خط کشی های عابر پیادشه...خب هر لحظه تغییر تو خیابونا دیده میشه....قبلاً چهارراه بوده الان یه طرفه شده...کلاً مسیر مستقیم کم شده...برای رسیدن به همه جا باید دور بزنی...خیر سرشون ترافیک روون کردن بعد یادشون رفته که خب دیگه اینجا دیگه چراغ راهنمایی نداره که قرمز بشه و عابر به خیال راحت! رد بشه...الان ترافیک روون شده ماشینه گردش به چپ و راست میکنه مثل بنز و عابر با فرهنگ هم چنان سر تقاطع از روی خط کشی رد میشه....حالا چقدر تصادف میشه یا چقدر با سختی از خیابون رد میشی یا چقدر سکته میکنی که به کسی نزنی آخرین مسئله ی مهم این شهره....مسخرگی داستان اینه که چرا همه ی اینا بصورت پک نیست...تغییرات خیابون توش تغیر محل عابر نداره...این همه چرت و پرت بافتم که اینو بگم که اگه منو به عنوان یه عابر دیدید که مثل گاو داره از وسط خیابون رد میشه علتش اینه که به نظرم محل خط کشی شده امنیت نداشته. مدیونی اگه فکر کنی فرهنگ ندارم .
- از نظر شما مادر نمونه کیست؟ از نظر من به جز مادر خودم مادر نمونه مادر آن طفلان همسایه است (مامان دوست پسرهام و میگم) که در اولین سرمای زمستانی/ اولین باران پاییزی/ اولین برف زمستانی/ وقتی طفلانش خسته اند/ وقتی درس مهمی ندارند و در خانه بیشتر بهشان خوش میگذرد/ وقتی امتحان هایشان تمام می شود و احتیاج به استراحت دارند و....نتنها میگذارد که به مدرسه نروند بلکه خودش با سناریو های مختلف برایشان گواهی پزشکی میگیرد....و من قلباً وبه خاطر تمام روزهای برفی و روزهایی که حوصله نداشتم به مدرسه بروم و رفتم به این زن احترام میذارم و عاشقش هستم.

نظرات

پورپدر گفت…
خب چندین نفر میمیرن ! بعد پل هوایی علم میشه غصه نداره که! D:
الحق که مادر نمونه ای هست

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction