می خوام غر بزنم
- امروز صبح از خواب بیدار شدم دیدم شت گلوهه درد می کنه، مثل سگ کار داشتم و افتادم تو خونه، به شدت از این مریضی بد موقع عصبانی هستم
- سوپ، قرص، ضعف به خاطر قرص، خواب، خواب....اگه من فردا صبح که بیدار میشم خوب نشده باشم، نمی دونم چی کار میکنم، خیلی عصبانی تر میشم و هر کاری ازم ساختست، کسی نزدیکم نباشه لطفاً
- بیشتر این عصبانیم می کنه که یکی از دوستای خوبم هم از پنج شنبه مریضه، اون خیلی حالش بد طفلی (لازم نیس بگم که دعاش کنید دیگه!!؟؟) و هی سعی می کردم بهش روحیه بدم، امروز اینقدر ریختم بهم که بهش پیشنهاد خودکشی دادم (جفتمون از مریضی خسته بودیم) اما اون زد زیرش، دوست هم دوستای قدیم
- یکی دیگه از دوستام هم مریض شده، اونو دیگه قطع امید کردم منم ازش، باید معجزه بشه مغزش سالم بشه بعد جسمی هم حالش خوب میشه (می دونی که عاشقتم؟)
- تا میام یه برنامه ی سفر عشقولانه بذاریم اینطوری میشه: زلزله تو هاییتی، قطار چپ، هواپیما منفجر....آقا نمیریم سفر اصلاً! اه!
پ.ن. من خودم روانیم، زنگ زدم باهاش قرار گذاشتم بعد استرس گرفتم، بعد گند زدم به برنامه های هفته، بعد حالا که کنسل شده مریض شدم...من خوب می شم، من خوب می شم

نظرات

Belli گفت…
ای نامرد....اقا من مریضم...بعد خانوم واسه من نسخه پیچیده..در حد بی شرمانه! از بی شرمانه هم اون ور تر البته!!!
نمیگه من دختر مثبتیم..یهو اغفال شم، دامنم از کف بره، کی میخاد جواب شوهر منو بده؟!
اون وقت اقا فرزین هی از این فیدی دفاع کنه!
فرزین گفت…
دامنت چرا از کف بره بللی؟مگه فید بهت چه پیشنهادی کرده؟
فید فعلا مسافرت تعطیل،نرو جایی خطریه
‏Belli گفت…
پیشنهاد چی بگم!!! دست رو دلم نزار اقا فرزین! این شدید قصد کرده بنیان خانواده منو بهم بریزه!
حالا من هنوز عاقلم..پس فردا همه مسئولیت ها و خرج ها! و غیره غیره رو خودش و شما باید بدید ها!
از من گفتن بود!

تازه می خاد منو اغفال کنه با هم بریم مسافرت...من تازه دارم ذات پلیدشو می شناسم! که چه نقشه های شومی برای من چیده...
این فیدی رو یه ذره باهاش صحبت کن، یه ذره سر به راه بشه.
‏ناشناس گفت…
kheili namardi doostam akhe in ensafe ? be digaran pishnahade mosaferat midi be man pishnahade khodkoshi? akhe in doroste? khob maloome mizanam ziresh....man bedoone roode, meede va asna asharam mitoonam zendegi konam ......manam mosaferaaaaat mikhaaaaaaaaaaaam ......be ghole in mr Farzin ..mochakeram lol
‏ناشناس گفت…
fid ekhtar behet mikonam mosafertat ro mri, man movazebe bachat hastam... khialet rhat goshne nemimune,shabam u khiabun nemikhabe...age nari narahat misham
‏ناشناس گفت…
to boro anam badesh shayad shayad raftam
MisS nc گفت…
با كي ؟؟؟؟؟ با كي قراره چي گذاشتـــــــي؟؟؟؟؟؟؟ به من بگو .
در ضمن تا 5شنبه فرصت داري خوب شي . ميكشمت اگه بگي مريضم و نيايي.
‏Belli گفت…
هوم، مگه تو به غیر با من، هم از کسی بچه داری؟ عجب! خوبه هنوز move in
نکردیم باهم!!!!
Fiddler گفت…
@ انسی: به خدا اینا همش پاپوشه، من بدونه تو جایی نمیرم، ایشالا میام پنج شنبه، خودم پوسیدم تو خونه از مریضی
@ بللی:به خدا اینا همش پاپوشه (من کلاً همه چی و انکار میکنم) نمی دونم این ناشناس چی میگه به خدا، مگه میشه من تورو از دست بدم برم با کس دیگه؟؟؟
@ ناشناش شماره دو: چشم میرم مسافرت، شما فقط خودتو معرفی کن در ضمن با تهمت به آدم بنیان خانواه ی آدمو به هم نریز
arezoo hamed گفت…
kheile khob..manam bishtar michasbam be paper
hazf mikonam ebarate bichare man
asan ba man senkhiati nadare
nashenase shomareye" 2"
arezoo hamed گفت…
khodayi to az koja mifahmi man nashenase shomareye 1 ya 3 nistam?
ahhhhhhhhhhhhhhh

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction