- یه عادتی دارم که جدیداً دارم می بینمش، من یه چند تا وبلاگی که خیلی دوست دارم و این بقل/ بغل لینک دادم اما اینا همش نیست، من خیلی وبلاگ می خونم اما اینایی که این بقل/ بغل لیست کردم شدن شاهراه، یه عادتی که دارم و دوسش دارم اینه که من خیلی از وبلاگها رو با این دوستام شناختم و دیگه اینقدر برام عادی شده بوده که از توی صفحه ی اونا برم تو بلاگ های دیگه که تقریبن یادم رفته بود که خوب بیام خودم اونا رو هم بذارم اینجا :)
مثلاً وبلاگ ابطحی و نیوشا و چهل تکه و سولانژ و.....از بلاگ نگار می رم همیشه. قصه های عامه پسندو الیزه، بلوط، کیوان یک سوم و خورشید خانم از وبلاگ عطا. توکا و ییلاق ذهن از وبلاگ انسی....معتادم به لینک های امیر و اگه آپ نکنه می خوام خفش کنم....کلاً با بررسی اینگونه عادت ها نتیجه می گیریم انسان موجود عجیبیه.
- در راستای بحث وبلاگ، خیلی خیلی به همه پیشنهاد می کنم این آخرین پست خورشید خانم و بخونن، همه ی حرف های من توشه. انگار یکی مغز منو خالی کرده اون تو (البته منظورم پاراگراف های اولشه). در مورد ماهیت بلاگ های روزمره نویس فوق العاده نوشته.
- چهارمیز. " چهارمیز" یعنی خدای پاستای گیاهی، "چهار میز" یعنی دو تا آشپز خانم با نمک و یه رستوران سوپر عالی. "چهار میز" را در ذهن داشته باشید: خ حافظ، 4راه کالج ( با تشکر از دوستم که شبیه موناست)
- کتاب قانون و دیدم، خوب بود اما به نظرم یه جاهاییش چیپ بود شایدم من دوچار پیش قضاوت بودم و انتظار زیاد ازش داشتم، در مجموع بد نبود، اسم کتابی که دختر خونده بود چی بود؟
- خوب خیلی خوشحالم چون عضو شرکت " آل اور موویز" شدم. انسی می تونم بگم چه جور شرکتیه؟
- می خوام بشینم از اول پست های بلاگم و که خیلی هم تعدادشون کم هستشو ادیت کنم، آقا خیلی غلط غولوط دارم تو این پست ها چرا نمی گید بهم؟؟؟؟ البته از قبل یه همچین تصمیمی داشتم اما این چند تا پست اخیرو که باز خوانی کردم مصمم تر شدم.

نظرات

امیرحسین گفت…
آخه نمیشه که من همش لینک بذارم. لینک از کجا بیارم آخه؟! خوب یه کم کمک کنید شما! لینکهای شما رو صمیمانه پذیراییم!
عیال دزموند گفت…
هوم، چون اصلا از من تعریف نکرده بودی منم کلا تحویلت نمی گیرم و در مورد یه چیز دیگه که توی یه جا دیگه خونده بودم نظر میدم تا حالت گرفته بشه!

به نظر من ادم باید همیشه یه رفتاری رو داشته باشه و همیشه طبق همون رفتار کنه؛ نمیشه که هی شل کن سفت کن! اعصاب خودت خورد میشه خوب!

تازه، قرمز هم خیلی بهت میاد!

جزیره ما، گمگشته و گمشده و حیران و بدبخت و دیگران و ریچارد و جیکوب و اسموکی! می پذیرد! با حقوق مکفی و سونا و جکوزی!
‏ناشناس گفت…
LOOOL asheghetam...baraye chi bayad az to mineshtam? hamin ke ghor nazadam ke mano pichundi va baham piaderavi naymadi kolli bayad khoda ro shokr koni ;)fiddler
‏عیال دزموند گفت…
نه بابا نپیچوندمت...شلوار دوختم چی! رو خشتکش یه چین خورده مشکوک!
ولی من هر گونه رابطه رو کلا با هر چیزی تکذیب می کنم!
میگم اردک ابی میشه رفت یا خوکیه؟!؟؟امروز هر چی مامانو خواستم اغفال کنم نیومد..گفت خوکیه!
یه راه برای اغفال ملت بگو!
‏ناشناس گفت…
azizam halam khub nist bad marizam ...ama delam nayoomad ye darse jadid be to nadam ...in ke nev eshti baghal ba gheyn doroste ba in sabr kon ''غ''ahan pas dige har chi spelling baladi nanevis zeshte :) tarjome chetore? boooooos
‏ناشناس گفت…
azizam halam khub nist bad marizam ...ama delam nayoomad ye darse jadid be to nadam ...in ke nev eshti baghal ba gheyn doroste ba in sabr kon ''غ''ahan pas dige har chi spelling baladi nanevis zeshte :) tarjome chetore? boooooos
‏pulp گفت…
ای بابا... شرمنده کردی. مرسی جدی

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction