- از آخرین شاهکارهام براتون بگم که سه شنبه شب مهمونی شام خونه ی دوستم دعوت بودم و یادم رفته بود، شانس آوردم وقتی با یه دوست دیگم تو کافی شاپ بودم بهم زنگ زدن که کجایی و من تازه یادم افتاد D: دوست جونم هم من و زود رسوند به مهمونی و همه با هم رستگار شدیم.

- هوا قشنگ پاییزی شده فک کنم مثل سال های قبل نباشه که تا آبان پاییزه درس حسابی نداشتیم. شدید همه سرما خوردن، امیدوارم من مریض نشم دوباره.

- این فصل، فوتبال هم مثل اینکه قرار نیست به کام من باشه. اصلن از اوضاع پرسپولیس، میلان و بایرن راضی نیستم. این چه وضشه آخه؟

- گفته بودم توی حوض محل کارمون سه تا لاک پشت در سایزهای مختلف داریم؟؟؟ شاهکارن. برای زنگ تفریح می ریم نگاهشون می کنیم مخصوصن وقتی ردیفی رو چوبشون می شینن تو آفتاب و یه دست و یه پاشونو می گیرن بالا. کلی انرژی می دن بهمون.

نظرات

امیرحسین گفت…
چنون میگه تیممون که انگار چه شاهکارایی هستن! پرسپولیس که اگه شانس بیاره مثل فصل پیش 13 بشه! بایرن هم که ارزش حرف زدن نداره( کلا" تیمای آلمانی). میلان هم که از اول شوت بود! اگه اینا تیمن پس استقلال و یووه چین؟!
‏ناشناس گفت…
kheili ham delet bekhad.esteghlalo ke kollan bikhial az juve ham badam miad.milan kolli asile baraye khodesh.hamintor bayern . ba man ham bahs nakon hamin ke goftam :D fiddler
MisS nc گفت…
تو واقعا به يه مدير برنامه احتياج داري.
_-_-_
نه نگفته بودي لاكژشت دارين !!!!!! آخي نازي :)
‏فرشته گفت…
آخی لاکپشتا چقدر گوگلین پس:X
‏ناشناس گفت…
are nc jan man ke goftam maahi 50 toman begir bia komak to ghabul nakarde budi. betunam aks azashun migiram mizaram baratun.fiddler

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده