- خب نمی دونم اسمش چیه؟ بعضی ها بهش می گن کودک درون من بهش می گم اژدهای خفته...خلاصه هر چی که هست مال من بیدار شده و این روزا متحیرم کرده. غلط نکنم مال این هوای لامصبه. آروم قرار ندارم، تمرکز ندارم و در حد یه بچه ی چهار ساله لجباز، خودرای و کله شق هستم. مستعد عاشق شدن هستم در حذ بنز...
- در همین راستا در چند روزه گذشته دوبار رفتم بام تهران که بار اول بعد از پیچ اول بارون و تگرگ و رگبار و تجربه کردم. هوا وحشتناک عالی بود.
- حسن ریوندی: پدیده ی جدید جمهوری اسلامی ( به قول پالپ ). یه کسیه تو مایه های ماهی صفت و دارودسته من واقعن خوشم اومد ازش.
- من واقعن چی کار کنم؟؟؟ چند ماهه که واقعن در اوج چاقی هستم. اصلن عکس های این چند وقته رو دوست ندارم. واقعن مثل حامله ها هستم و صورتم ورم داره. همه ی همکارهای قدیمی که جدیدن منو می بینن کاملن حرفامو تایید می کنن. تا حالا رژیم نگرفتم و اصلن از این کار خوشم نمیاد.کمک
- زندگی سخته این روزا....تابستون سختی بود امیدوارم پاییزش بهتر باشه. راستی عید فطر هم مبارک، امسال خیلی منتظر ماه رمضان بودم، زود گذشت مثل بقیه ی زندگی.... یه عالمه هم غر دارم اما به قول خودم که داشتم به دوستم می گفتم، دیگه سر شدم، بی خیال شدم، حسمو از دست دادم، فشار و ناراحتی بیش از حد تحملم شده به همین خاطر وقتی بیشتر میشه دیگه تاثیر گذار نیست، البته این خوب هم هست...از یه جایی به بعد کرخت شدم

نظرات

MisS nc گفت…
آره در حد گاو ماده چاق شدی.
آدم حالش بد میشه تو رو میبینه. زودتر به فکر رژیم باش . اگه حذفای فریبا جون ( مرجع تقلید) رو گوش میداد و مسخره بازی در نمیاوردی ، الان باربی بودی.

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده