- یکی از سخت ترین هفته های زندگیمو پشت سر گذاشتم...می دونم اینجا از این تیپ غر ها زیاد زدم اما این هفته ای که گذشت واقعن پر استرس بود...اون قانون مورفی و که می شناسینش؟ با تمام امکانات برام اتفاق افتاد..یک ذره شانس نداشتم و همه ی اتفاق های بد با هم افتاد. اولین کلاس تربیت مدرس هم تو این هفته داشتم، که خیلی دوس داشتم خوب از آب در بیاد اما به دلیل استرس زیاد خیلی خوب نشد یعنی منو راضی نکرد. کلن از خودم خیلی ناراضی بودم در هفته ی گذشته که اگه کمک پروردگار نبود قشنگ له می شدم اگه نخوام بگم خودکشی می کردم. یه جای کارم گیر داره...هنوز بر طرف نشده. التماس دعا دارم شدید... دیگه نمی تونم استرس و تحمل کنم
- چند وقت پیش داشتم سرچ می کردم ویکی پیدیا رو این مطلب پایین و دیدم گفتم شاید جالب باشه باهاتون شر کنم. من عاشق مورد هفت هستم:
The Blogger's Code of Conduct

Take responsibility not just for your own words, but for the comments you allow on your blog.
Label your tolerance level for abusive comments.
Consider eliminating anonymous comments.
Ignore the trolls.
Take the conversation offline, and talk directly, or find an intermediary who can do so.
If you know someone who is behaving badly, tell them so.
Don't say anything online that you wouldn't say in person.
- یکی از نتایج یافته های جدید اینه که من باید رو زبان فارسی کار کنم. از بس که غیر رسمی نوشتم و اونجوری که دلم می خواسته حرف زدم تقریبن تو یه جلسه ی رسمی لغت کم میارم، اگه یهو اومدید دیدید یه پست های عجیب غریب گذاشتم با کلمه های عجق وجق تعجب نکید.

نظرات

پورپدر گفت…
این کدها واقعا خوب بود و مفید
دست شما مرسی!
MisS nc گفت…
تربیت مدرس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درس میخونی یا درس میدی ؟؟؟؟؟؟؟
چــــــــــــرا به من هیچی نگفته بودی پـــــــس؟؟؟؟؟؟؟
‏ناشناس گفت…
LOOL baba manzuram doreye tarbiate modarres bud hamun T.T.C khodemun na daneshgahe trarbiat modarres. man babate in sue tafahom ozr mikham...to ke miduni man chizio az to penhan nemikonam :P.fiddler

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده