جمعه ی گذشته درباره ی الی و دوباره رفتم، واقعن می ارزه! درسته که خروس جنگی بیشتر از الی فروش داشته؟ اگه آره که همتون باید برید الی و پنج بار پنج بار ببینید ...یه چیز دیگه که تو فیلم کشف کردم این بود که توی این فیلم همه مشکل سوییچ دارن...هیچ کس نمی دونه سوییچش کجاست! اصلن من از بچگی عاشقه اصغر فرهادی بودم از همون زمان که تو کنال پنج برنامه ی نیم ساعته ی " تا فردا" و اجرا می کرد...از اون برنامه های متفاوت و زیبا بود، واقعن ایده های فرهادی عالین. تازشم همون شب با خانواده "پستچی" و دیدیم...احساس کمبود فیلم می کردم خب

خب تر اینکه در کل هفته ی گذشته فشار من از 10 بالاتر نیومد...خیلی مزخرف بود حالم....رفتم دکتر ...دوشنبه می رم آزمایش خون...دکی گفت ویروس بوده و ویتامین بدنت کم شده...خلاصه گرما زدگی هم قاطی شده بود با مریضی...شله قلم کاری بود برای خودش...امیدوارم هفته ی جدید بهتر بشم.

امروز آخرین روز کاری ریسس مستقیم بود...کلی گریه داشتم و دارم اما کاردینال اومد پایین هی حرف زد نشد موقع خداحافظی خوب با رییس مستقیم وداع کنم....واقعن ناراحتم و براش آرزوی موفقیت می کنم...فیدلر کلی غصه داره، فیدلر کلی گریه داره.

در ضمن از شنبه هم کاردینال میشه رییس مستقیمم، یه حسی بهم میگه کلی قراره سخت گیری بکنه...اصلن بعید نیست پدر من یکی و در بیاره...ولی با این حال خدا رو شکر که کاردینال رییسم شد نه کس دیگه
نوشته شده توسط فیدلره فشار پایینه غصه داره لوس ( خود فیدلر می دونه که لوس این روزا اما احتیاج داره گوشه ی بام کز کنه و برای خودش ویلون بزنه و کسی کاری به کارش نداشته باشه)
پ.ن. از وضیعت سیاسی دیگه چیزی نمی گم چون حسابی رو نرو...نمی گم که بعد از دادگاه ابطحی گریه کردم و نمی گم که موقع تحلیف داشتم فکر می کردم جرم قسم دروغ چند ضربه شلاقه؟؟؟

نظرات

‏زن شین گفت…
هوم...خیلی خوبه..که بالاخره یکی مرض تو رو تشخیص داد..من داشتم ناامید میشدم...

سینمای ایران واقعا رو به چی بگم!!! دیگه کارش از سراشیبی و اینا گذشته..افتاده ته دره!ملت هم با بیل دارن روش خاک می ریزن!

یه افطاری خودمونو یه جا بندازیم! نظرت چیه؟!؟
‏ناشناس گفت…
man payam...to ke mano mishnasi...khuneye ki??fiddler
‏زن شین گفت…
هوم من دپرسم! هر جا شد فرق نداره! ولی بندازیم ها! حالا افطاری هم ندادن...ناهار بدن!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction