خب دوباره امروز هم در تلاش برای بازگشت به زندگی بودم، از صبح هر کاری رو خواستم شروع کنم دیدم نمیشه یه چیزی کم بود....دیدم احتیاج دارم همه چیز و از اول شروع کنم...برای همین طبق معمول اومدم سراغ کامپیوتر و شروع کردم به تمیز کردن مانیتور..هر زمان می خوام چیزی و شروع کنم تا بتونم متمرکز بشم از سه تا چیز باید شروع کنم...یا باید کشوی کتابخونم و بریزم بیرون و مرتب کنم یا کیف دستیمو بریزم بیرون یا شروع کنم به تمیز کردن میز کامپیترو کیس و منیتور..خب امروز از کامپیوترشروع شد بعد دیدم نمیشه، کل اتاق و گردگیری کردم، درز پنجره ها، کتاب های رو میزم لوازم آرایش رو میزه توالت همه چیز و همه چیز...واقعن باید همه چیزو می صابیدم، در همین راستا بدون توجه به تموم شدن این "مواد تمیز کننده ی کامپیوتر" با اسکاچ و مایع ظرفشویی افتادم به جونه کیس و مانیتور...مامان اومد و تایید کرد که کارم خوب بوده...جا تو اتاق کمه...باید سریع برم از این کشوها بخرم که وسایلم و بذارم توش...حداقل الان حالم بهترم...البته یه عالمه کار دیگه هم دارم اما برای شروع خوب بود...امیدوارم حالا که به جای استراحت،روزه جمعم اینطوری گذشته حداقل هفتم هفته ی خوبی باشه (خیلی که پرتوقع نیستم، نه؟)...الان که اتاقو نگاه می کنم و سیم های تمیز و آینه براق و که می بینم ذوق میکنم، دروغ چرا لوستر و یادم رفت تمیز کنم اما جهنم هفته ی دیگه D: ...یکم نگران وسایل برقی هستم همین الان که کامپیوتر منفجر نشد خودش خیلیه...خب من برم سراغ کیف و کشو...نامردم اگه کارامو انجام ندم...تازه دو تا گزارش نصفه هم دارم و چند تا خرید....ولش کن بذار اول برم دوش بگیرم....شماها جمعه چی کار کردید؟؟؟
پ.ن. من به کارام می رسم مگه نه؟؟؟؟ D:

نظرات

پورپدر گفت…
شما کم کاری های ماه های قبلی رو تو یه روز میخوای جبران کنی؟؟ نمیشه ها!!
‏امیر گفت…
ما جمعه فقط خوردیم و نشستیم پای کامپیوتر! با دخترک بازی کردیم و دعوامون شد و دوباره نشستیم پای کامپیوتر و دوباره خوردیم! همین!
‏ناشناس گفت…
to taahaa: LOOL khob vaghti minevisam ke be kaaraam miresam ya na? yani in ke hemayat mikham va khodam midunam ke ziade kaaraa ;) injaye bazi bayad alaki migofti ke miresi fiddler negaran nabash aslan...irad nadare dafeye ba'd behtar mituni be soalam javab bedi :D fiddler

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction