خوب یکی از دوست های خیلی خوبم از مدیریت استعفا داد. در حقیقت تنها دوست محل کار من برای مدت ها بود و همیشه هم به همه گفتم تنها کسی که تو محل کار بهش اعتماد دارم. کار کردن و با هم اینجا شروع کردیم و رابطمون تو این محل کار شکل گرفت، یه دوره ی چهار ماهه دستیار من بود و کلی به من خوش گذشت بعد دوباره از هم جدا شدیم و الانم که استعفا. البته خدا رو شکر کلن از سیستم خارج نمیشه اما به هر حال....
امشب رفتیم شام بیرون در آخیرین روز کاریش...خوش گذشت جاتون خالی.....رفتیم کافه چهارسو...ظفر بلوار آرش شرقی، اگه نرفتین پیشنهاد می شود
------------------
یه رییس supportive و دعای مادر و دوست های خوب باعث می شه که وقتی یاس فلسفی گرفتی و در عین حال زندگیت ریخته به هم و کارات قاطی پاطی شده بتونی تا حدودی به کارات برسی. این هفته دو روز مرخصی تمام روز بودم بقیه روزا هم ساعتی مرخصی گرفتم. کسایی که کار کردن منو دیدن الان کلی انگشت به دهان هستند، اصولن من از مرخصی با خساست استفاده می کنم.
مرسی ng جان بابت کامنت قبلی کلی روحیه داد.
------------------
دقت کردید در پست قبلی بر عکس همیشه نصفه نیمه ادبی/کتابی نوشتم؟؟؟ تجربه ی جالبی بود اما فعلن همبچینطوری نوشتن و ترجیح می دم، چند وقتیه تو حرف های کاردینال بعضی از اصطلاحات و جمله های وبلاگم و می شنوم، فعلن که گذاشتم به حساب coincidence حالا تا بعد ببینیم خدا چی می خواد
-----------------
پلیس در روزهای انتخابات و شورو هیجان مردم نقش منفعلی داره ( تا این جایی که من دیدم هیچ پلیسی برای باز کردن ترافیک انتخاباتی حضور نداره ) عوضش مثل ..... داره جریمه می کنه...در دو هفته ی گذشته 34000 تومن جریمه شدم
-----------------
استاد سه تار هفته ی پیش قونیه بوده. عزیزم! امروز کلی دلشوره ی انتخاباتی داشت . می گفت کلی تو قونیه احساس آرامش می کرده اما اینجا پر از استرس و نگرانیه. منم بهش گفتم که فکر می کنم بهد از انتخابات دوباره باید بره قونیه که آروم شه، بچم کلی قونیه لازمه الان، برای آرامش اون هم که شده امیدوارم موسوی رای بیاره :)

نظرات

پور پدر گفت…
استاد سه تار بنده خدا اگه دنبال آرامشه که نباید بیاد این ورا...
---
خب خواهر من !! ماشینت رو جای درست پارک کن D:
--
what a nice coincidence ;)
---
ما که ندیدیم پس عجالتا شما یک عدد کارمند تو پیچ هستین!!!
---
دوست دوست ه ! چه رئیس باشه چه نباشه...
MisS nc گفت…
اِ کی استعفا داد ؟ چرا ؟ آخرش همه استعفا میدن ، میمونی خودت و خودت.
_-_-_
مرخضی که گرفتی اونوقت چی کارا کردی ؟ نکنه با اون یکی دخی خاله رفتین بیرون ؟؟ بوهای مشکوکی میادا.
_-_-_
الان ه جایی به غیر از ایران آرامش داره.

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده