-از آخرین اخبار خود شناسی خودم اینو براتون بگم که جدیدن به طرز تلخی متوجه شدم که من در مر حله ی " تشخیص " خوب هستم
اما الزامن راه درمان و به اون خوبی و سریعی پیدا نمی کنم. نتیجه ی اخلاقیش اینه که........!!!
-خوشحالم که بارسا منچستر و له کرد.
-دلم می خواد که برم هر روز آفتاب بگیرم تا رنگم بشه سیاه. و ساعت ده صبح با مامانم برم تو خیابونا خرید.
-آخر هفته تولد پدره. کادو چه کار وکنم؟؟؟
-موسوی یا کروبی مسئله اینست!
-این شبا دارم کتاب صد روزبا خاتمی و دوباره می خونم. گاهی ورق زدن تایخ چقدر سخته اونم وقتی که بی طرفانه نباشه! دارم فکر می کنم شاید ناخودآگاه ارزش هام عوض شده. وقتشه که یه بررسی بکنم خودمو! این کتابو خوندین؟

پ.ن. خوب بعد از منظره ی امشب ا.ن. و موسوی مسلمن به موسوی رای خواهم داد. واقعن موسوی امشب عالی بود و به معنی حقیقی کلمه مدیریت کرد. برای زن ایرانی خوشحالم که امشب یک اتفاق جالب براش افتاد، که وقتی محکوم شد همسرش جلوی 50 میلیون ازش دفاع کرد بدون اینکه فقط به اسم غیرتی شدن فقط به طرف مقابل حمله بشه. برای موسوی خوشحالم که باورش درسته و امشب مثل آتوس که در هر جمع بزرگواریشو نشون می ده امشب تونست ثابت کنه که چقدر اصیل و رقیبش چقدر حقیر......
برای پدر یه ادکلن یه کمر بند و یه تی شرت خریداری شده، احتمالن mp3 گوگوش و هایده هم تا فردا آماده میشه و یه مهمونی کوچیک خانوادگی فردا در خانه ی مادربزرگ. امیدوارم بهش خوش بگذره و همه چیز خوب پیش بره. کادوها خوبه؟؟؟؟ خوشش میاد؟؟ یه کم سرما خورده امیدوارم فردا برای تولدش حالش بهتر بشه.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction