خوب من مثل نگار نیستم که خوابام یادم بمونه و با جزییات زیاد بعدش بتونم بیام و تعریف کنم. تقریبن اکثر خوابام یادم نمونه اما اونایی که یادم می مونه شدیدن فکرمو مشغول می کنن و شاید بعد از مدت ها بتونم ربطشونو پیدا کنم یا کلن برام تعبیر بشن.

خواب زیاد یادم نمی مونه اما معمولن قبل از خواب به کارهایی که روز بعد باید انجام بدم فکر می کنم همینم باعث میشه که ذهنم خیلی درگیره کارهام باشه. گاهی اوقات وقتی با اون فکر می خوابم بقیه فکرم تو خواب اتفاق می افته دیگه صبح تشخیص مرز بین خواب و واقعیت خیلی سخت میشه. سر کار واقعن یادم نمیاد که فلان مطلب و به رییسم تو خواب گفتم یا نه. تمرکزم صفر شده.
یکی دو هفته پیش یه خواب دیدم که شدیدن روم تاثیر گذاشت. یادم نیست داشتم با کی حرف می زدم تو خواب اما نتیجش این شد که حس کردم مثل زندانی می مونیم هممون. بعد همه ی اطرافیانم و دیدم ( به جز اعضای خانواده) که توی یه باغ وحش بودیم. همه شده بودیم شیر تو قفس. من داشتم خودمو می کشتم که بیام بیرون اما نمی شد بعضی ها سعی می کردن آرومم کن اما فایده نداشت. خیلی ها هم ok بودن تو اون وضعیت و دوست نداشتن وضعیتشون تغییر کنه. خلاصه خیلی خواب مزخرفی بود اما شدید روم تاثیر گذاشت. قشنگ بعد از این جور خوابا وقتی بیدار می شم احساس خستگی زیاد می کنم، این روزا خواب خستگی مو از بین نمی بره بیشتر خستم می کنه. نمی دونم این ناخودآگاه من به چی مشغوله که داره این قدر خودشو به درودیوار می زنه.
پ.ن. من این پست و یه هفتست نوشتم گذاشت تو draft، نمی رسیدم بیام بفرستمش. دو هفته بود که هرشب هشت می اومدم از سر کار،باید یه دوره رو شرکت می کردم خدا رو شکر دیروز روزه آخرش بود. قشنگ وسطاش بریده بودم. احساس عذاب وجدان می کنم که از ای.دی.اس.ال خوب استفاده نکردم.برم از شرمندگی خودم در بیام D:

نظرات

‏ث.ج گفت…
ADSL مبارک یوگی جونم.
منم خیلی وقتا بعد از خوابیدن همین حالت رو دارم. وقتی بیدار می شم از قبل از خواب خسته ترم. انگار که تمام تقلاها و کشمکشهای توی خواب رو واقعا انجام می دم....
بابت دوره ای که گذروندی هم واقعا خسته نباشی :x
مهمونی آخر هفته خوش گذشت؟
‏ناشناس گفت…
kodum mehmuni???man khodam khabar nadaram :Dfiddler
‏ناشناس گفت…
hmm... oon moghe ke ino neveshtam motmaen boodam ke ye ja neveshte boodi akhare hafte mamanet ye mehmoonie khoonevadegi dare ke to ham naresidi behesh komak konio az in harfa...
khab didam???

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده