پنج شنبه و جمعه ی این هفته از ساعت 10 تا 6 بازاره محکه. بازارها رو دوست دارم. متنوع هستند و انرژی دهنده. این سری هم فکر کنم پشت میز نباشم اما جمعه می رم یه سر برای خوش گذرونی. اگه کسی اومدنی شد خبر بده.
هوس کردم برای اتاق گلیمی گبه ای...از این چیزا بگیرم اما اصلن سر رشته ندارم. اطلاعات شما موجب خوشحالیه ما می شود. جایی رو سراغ دارید پیشنهاد بدید؟
کارهایی که تا قبل از سال نو باید انجام بدم و لیست کردم، تعدادشون بیشتر از روزهای باقیمونده ی سالن. من حتمن می رسم مگه نه؟
این سی دی " کاد " رو دیدید؟ کتابخونه ی الکترونیکیه. فعلن که خداست. چیزه بیشتری فهمیدم میام می گم.
این روزا این شده جمله ی محبوب من: بعضی از آدم ها مثل قطار شهر بازی می مونن. باهاشون بودن خیلی خوش می گذره اما تهش به جایی نمی رسی!!!! یه چیزی تو همین مایه هاست جملهه D:
پ.ن. جمعه محک میز دارم الان بهم خبر دادند D: ایشالا

نظرات

‏ناشناس گفت…
کجاست بازار محک؟
‏ناشناس گفت…
کجاست بازار محک؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction