آقای موج چون خیلی سر قیمت چک و چونه زد کلن از بین گزینه ها خذف شد.هندونه هم وقتی از مشهد برگشت بهش کار آموزی می دم ببینم اگه خوب جواب داد استخدامش می کنم D:
از چهارشنبه ی گذشته یه اتفاق کاری جدید برام افتاد.روزهای زوج می رم دفتر مرکزی (مثلن ارتقاء یافقم) و روزهای فرد همون کار قبلی رو دارم برای همین دیگه برنامه ریزی برام نقش خیلی مهمی داره و هماهنگی تو کارم باید خیلی زیاد باشه
از حالا ذوق دارم.دوست دارم 13/14/15 آذر برم مسافرت.شدید به سفر احتیاج دارم.کجا برم بهتره؟کیش ؟دیزین؟گچسر؟ و امثالهم؟لازم به ذکر است هدف از سفر یافتن آرامش، دوری از محیط حال حاضر،یافتن زمان برای تفکر،کم حرف زدن و یافتن انرژی و انگیزه برای ادامه ی حیات می باشد.در حال حاضر شدیدن خسته و عقب مانده از کارهایم می باشم

نظرات

watermelooon گفت…
قول میدم خوب جواب بدم. پس استخدام شدم ؟؟
^^^
مشکوک حالا چرا 13-14-15 ذوق داری ؟ من بهت پیشنهاد میدم کیش نرو ، چون 100% میری خرید و وقتی برگردی بیشتر خسته میشی ، تازه عذاب وجدان هم داری که چرا اینقدر پول خرج کردی.برو امثالهم . بهتره.

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction