یعنی خدای نکرده اگه یه وقت ویروس جدید میادو من نگیرمش گردش کائنات به هم میریزه و من دیگه از بندگان صالح خدا نیستم.
سرما خوردم.ناشکری نشه یه وقت!خیلی شدید نیست اما ضعف شدید دارم.دوست دارم بخوابم همش.امروز به خودم مرخصی دادم که خوب شه تموم شه بره.دیشب هم بعد از جلسه ی دفتر مرکزی نرفتم سر کار.یه روز و نیم بسه دیگه برای اینکه آدم الاف ویروس باشه.دیگه بیشتر از این وقت ندارم برای این سرماخوردگی بذارم.باید خوب شه مخصوصن برای اینکه شنبه/یکشنبه/دوشنبه همایش داریم و مدرس از آکسفورد میاد و برام مهمه سر حال باشم.
2224؟تعداد ای میل های نخوندمه.این شاتل کی می خواد ADSLمنو راه بندازه؟اعصاب Dial-upندارم دیگه
هه هه هه.گوش شیطون کر،چشم حسود کور مثل اینکه قراره سه تار هندوونه به من برسه دو نقطه دی

نظرات

Ng.A. گفت…
آخی... امیدوارم زود خوب بشی :)
مدرس از آکسفورد؟!!! چه باحال :)
سه تار هندونه قراره بهت برسه یا ازش بخری؟!! ;)

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction