بازی

اون یکی بازیه بود که باید راجع به مشکلات می نوشتیم! الان می خوام درش شرکت کنم.در زمان اوج بازی که قبل عید بود خیلی سرم شلوغ بود.سرما خوردم به مدت یه هفته که خیلی مزخرف بود مخصوصن چونکه هوا خوب بود و فصل سرما خوردگی تموم شده بود.تازه آخر ترم هم بود یه عالمه کار داشتم به همراه تب

یه مشکل که از قبل از عید تا حالا همراهمه مشکل کارهای عقب افتادست.بیست و ششم که تعطیل شدم با کله رفتم سراغه این کارها ولی به علت مشکل ترافیک و کمبود وقت و رسیدگی به اموره خانوادگی! به همش نرسیدم.تازشم سیم کارت موبایلم هم سوخت و من یه هفته با دنیای فن آوری لج کردم و پیگیری نمی کردم البته آخرش پشیمون شدم :)یه عالمه خرید مونده.قربونش برم این دو هفته هم اساسن تعطیله و من نمی دونم کی به خریدام می تونم برسم.این که از زندگیم.توی کار هم چند تا مورد هست که باید بعد از عید رسیدگی بشن و من چون شش ماهه هستم دوست داشتم زودتر تموم بشن که نشد.هنوز یه سری مشکلات با این کار دارم که به نظرم طبیعیه فقط دو تا مشکله اساسی باهاش دارم به جز این دو تا بقیش اگه همه چیز رله باشه خوبه!یک: واقعن ساعت کاریش زیاده.نه و نیم تا شش و نیم.مشکل منم کلاس هایی که دوست دارم برم.این جوری به هیچ کار و برنامه ای نمی رسم.دو: مرکز توجه همه میشی و هر کسی هر قضاوتی که دلش بخواد راجع بهت داره.هزار جور برداشت از ساده ترین کارهات و حرفهات دارند منصفانه و غیر منصفانه.اوایلش با این قضیه مشکلی نداشتم ولی الان نمی دونم.باید زودتر حلش کنم

از دیگر مشکلات اینکه:1) آقا حساسیت به بهار داره منو می کشه کمک!
2) میشه تعطیلات تموم نشه ولی مغازه ها باز بشن؟تو دنیا مرکز خرید شبانه روزی نداریم؟
3)معلومه بلد نیستم چه بلایی سر اینجا بیارم و هی گند زدم؟دخی خاله زود از تیریپ مسافرت و خسته بیا بیرون و به من کمک کن
4)چه جوری میشه با پریودهای روحی (کپی رایت از پشت یک سوم) کنار اومد و کمترشون کرد؟
5)چی کار کنم که در حالت استرس شدید به جای منفعل شدن بدوم برم مشکل و حل کنم؟
خوب اینم از این بازی.هورا یه کار نکرده خط خورد.بدویید بیایید مشکلات منو حل کنید دو نقطه دی

نظرات

Ng.A. گفت…
شرمنده! فقط فضولیم ارضا شد که مشکلاتت چیه و خیلی هم اساسی بودن ولی هیچکدوم رو بلد نیستم حل کنم! :(
در مورد اون هزار جور برداشت و اینا، لطفا بعدا بیا بگو چطور حلش کردی... برای من خیلی جالبه و می خوام ازت یاد بگیرم :) ممنون....
امیرحسین گفت…
در مورد حساسیت بهار من میتونم کمک کنم!!راه حلش اینه که صبر کنید تا تابستان از راه برسه!قول میدم با این روش مشکلتون حل بشه!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction