هی مطالب میاد تو ذهنم ولی نمی رسم بیام بگم.الان حوصله ی تعریف ندارم.بیشتر هوس چرت و پرت نویسی دارم.زودتر از همیشه اومدم خونه چون جلسه بود. دوست ندارم امشب تموم شه حوصله ی فردا رو ندارم
هفته ی گذشته سخت بود.من یه ذره سر کار گرد و خاک کردم که خیلی هاروبه هم ریخت.الانم در حالت افسردگیه بعد از سختی هستم.همیشه همینطورم.بعد از هیجان بعد از سختی یهو خالی می شم.باید یه فکری به حال این قضیه بکنم پیشنهادات هم پذیرفته میشه.پنج شنبه بعد از کار یه دوست خوب و دیدم که منو بهتر از خودم می شناسه.خیلی باهوشه خیلی خداست خیلی نکته سنجه از من خیلی بزرگتره و هزار تا چیزه دیگه که همیشه برای من کمک بزرگیه و من خیلی باهاش راحتم.امیدوارم ازایده های این دفعش هم استفاده کنم
جمعه محک بازار خیریه بود.جای دوست جونام خالی.این دفعه خوب نرسیدم تبلیغات و اطلاع رسانی به دوستام داشته باشم و اونام نتونستن بیان با این حال خوش گذشت.طبق معمول غرفه ی ت...به من افتاد.این دفعه صنایع دستی بودم به همراه کسی که اونا رو درست کرده بود.خیلی خسته بودم با این حال بازاره خوبی بود.دو تا از بچه هایی که فقط میان برای بازار گرمی هم اومده بودند و به من خیلی کمک کردند.آخر بازار که همه می رند و ماها جمع و جور می کنیم و خیلی دوست دارم.انصافن بچه ها موسیقی های به جایی هم آخرش می ذارن و اساسی حال میده.وقتی قسمت مالی اعلام کرد که چقدر پول جمع شده همه خوشحال بودند....تا بازار بعدی

نظرات

watermelooon گفت…
posho biya ye bazi e toop davatet kardam , halet ja biyad .
inghadr fa'al nabash.

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction