نه دیگه اینجوری نمیشه.باید یه راه دیگه پیدا کرد.عجب دوره زمونه ای شده ها.دیگه نمیشه چیزی رو حوس کرد.نمیشه حوس کرد یهو با دوستات بزنین به دشت و بیابون.نمیشه حوس کرد یهو با دوستات خراب شین خونه ی یکی.نمیشه حوس کرد حتی در عرض چند دقیقه همه رو گیر آورد و تو یه کافی شاپی دید.نمی دونم چرا ولی دیگه نمیشه.حالا اینا یعنی اینکه ما بزرگ شدیم؟قرن بیست و یکمی شدیم؟ رنگ دوستی ها کم شده؟ یا تو این دنیای شلوغ پلوغ این قدر وقت کمه که فقط خیلی خیلی نزدیکا حق استفاده از وقت ما رو دارن؟گفتم پاتوق جدید کجاست؟لوت و پوت ونک و کتابفروشی جاویدان یوسف آباد.خدا به داد حقوق این ماه برسه.من خودم خودم و متنبه می کنم برم به چند تا دوست قدیمی بزنگم دو نقطه دی

نظرات

watermelooon گفت…
نه بحث قرن بیست و یکمی نیست !!
بحث پــــــولههههههه !!!!!
بوی پول خورده بهت مدیر جان ، نمیتونی کار رو ول کنی !!!!
لوت و پوت هم چون نزدیک خونه ماست ، ماله ماست !!!!
میرم به آقاهه میگم رات نده !!!
‏ناشناس گفت…
ها چه عجب این صفحه ی کامنتای تو باز شد.اینقدر خسیسی که صفحه ی کامنتاهتم مجانی نمی زاری؟ عجب اسکروچی هستی...
دوستی ها کمرنگ شده+ وقت هم نیست= قرن الان!
البته وقت نیست..یعنی اینکه وقت برای بعضی افراد نیست...یعنی ادم کارهایی داره که همیشه به دوستاش ارجحیت داده میشه

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction