مراقبه

بالاخره جمعه اومد.مدت ها بود که این قدر با تمام وجود دنبال تعطیلی نبودم.همیشه تعطیلی رو دوست داشتم ولی تا حالا این قدر بهش نیاز نداشتم و چقدر خوب که فردا هم تعطیله.تا چند وقت پنجشنبه ها و شنبه هام دیوانه وار خواهد بود در نتیجه این تعطیلی واقعن می چسبه.این روزا اونقدر مشغولم و شب ها خسته که کلن بیخیال جشنواره موسیقی شدم.یه کم روزها از دستم در رفته.دیگه تاریخ برام معنی نداره.یه کم به خاطر جشنواره حالم گرفتس ولی نمیشد کاریش کرد.علت اصلی این قضایا اینه که معاونم * برای اینکه رو تزش کار کنه یه ماه مرخصی گرفته و همه ی کارها با منه.تازه ترم آذر-دی هم داره تموم میشه و پیک کاریه ما همیشه آخر ترمه.بیشتر کمک فکری احتیاج دارم تا اینکه یکی بیاد کارهامو بکنه.بهر حال یه ذره این روزا گیج می زنم.دیشب رفتم خرید.قدرت انتخاب نداشتم یه کیف خریدم.نمی دونم خوبه یا نه خوش به حال فروشندش
دیشب خوب خوابیدم و امروز کلی قراره از تعطیلیم استفاده کنم.صبح یه نیمروی مشت زدیم با خانواده و من یوگا تمرین کردم و بعدش مراقبه کردم.به خاطر شغل عزیز جدید کلاس یوگا مالید ولی مدیتیشن و می رم چون فقط چهار جلسست و خود رییس بزرگ آقای مهدوی که یوگا رو تو ایران رسمی کرده درس می ده.خیلی انسان جالبیه.رسمن میشه عاشقش شد.از اون آدمهایی که نگاهشون عمیقه.هر چی به چشماش نگاه کنی تهش و نمی بینی.اصلن هیچی توش نمی بینی.یه خوبی دیگه ی کلاس اینه که با دو تا از دوس جونام میریم و خیلی خوش می گذره.طول هفته باید تمرین کنیم صبح و شب.همین قضیه قراره بهمون نظم بده و ایشالا باعث بشه این زندگیه شلوغ من بهتر جلو بره
راستی می گن این نظر خواهی من هنوز مشکل داره اگه انسی نتونه بلایی سرش بیاره برش می دارم.اوکی انسی جون علامت سوال
* معاون تکه کلام رییس بزرگه.در حقیقت سمتش کارشناس آموزشه

نظرات

MisS nc گفت…
moshkel e comment to hamoon moshkel e weblog e man e ke ba bazi az accounta faghat baz mishe .
_-_-_
dar zemn shoma bikhod ke mitooni ashegh e aghay e meditation et beshi
_-_-_
mitoonam ye modat eftekhari albate ba hooghoogh e mahi 700,000 toman biyam o be jay e mo'avenet barat kar konam ;)
Ng.A. گفت…
من با سیستم نظرخواهیت مشکلی ندارم، پس نمی دونم چی شده که بخوام نظر بدم! ;)

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction