رفتم کنسرت تنبور علی اکبر مرادی که تنبور می زد و یه آقای جوونی که از ترکیه اومده بود.البته قسمت اولش فقط این دو تا بودن و بعد از آنتراکت نی و دف هم اضافه شدن و نغمه های کردی زدند


چند روز بودش که تو حال و هوای تکنوازی و موسیقی ایرانی بودم که خبر این برنامه رسید و من با کله رفتم.قسمت اول که دونوازی

تنبور و باقلاما بود و خیلی دوس داشتم و بسی چسبید.اصلن دوس نداشتم زود تموم شه.بخش دوم و کردی می خوندن. خدا رو شکر بروشور داشتیم و مضمون شعرها ترجمه شده بود.باقلاما برام جالب بود شبیه دیوان بود اما فکر کنم با دسته ی کوتاهتر.نقشش کمرنگ بود متاسفانه.هنوز نرسیدم ولی دوس دارم یه ذره برم دنبال کارهای این دو تا و پرس و جو کنم


راستی این سایت یه مجله ی موسیقی تونستید سر بزنید و مجلشو تهیه کنید.کارشون درسته




جمعه رفتم محک.بسیار خوش گذشت.این دفعه میز اسباب بازی مال من بود البته به همراه یه خانم دوست داشتنی قدیمی محکی.فروش خوب بود خدا رو شکر البته به کمک دو نفری که دفعه ی پیش هم کمکم کرده بودن برای جذب مشتری.چند تا از دوس جونام زحمت کشیدن اومدن و کمی پیاده شدن :)بر اساس شایعات موجود دفعه ی قبل میز من از لحاظ فروش رتبه ی دوم و داشته. آمار این دفعه رو ندارم هنوز.خدا رو شکر این بار سوتی خاصی ندادم امیدوارم چیزه جدیدی هم پیش نیاد.گاد عزیز پیلیز هوای آبروی ما رو داشته باش




فردا نوبت کلاس چوبه.نگاری دوس دارم از کارم عکس بگیرم اما هنوز نشده.در اولین فرصت




این روزا وضیعت کاریم شدید گره خوردس.مانگین روزی 10 ساعت در حال کار هستم.به کمک گاد نیازمندم بد




هنوز نرسیدم برم سراغ کتاب های معرفی شده.از نگار و شتر ممنون هزار تا




یکی نیست به من بگه متن پستت و از قبل بنویس که این قدر فارسی سلیس ننویسی :) همه رو شرمنده کردم با این همه درست و سلیس

نوشتن




پی نوشت: الله اکبر که امروز سر کلاسم حرف پسر شجریان بود و این مجله راجع بهش مقاله داره.ایول تازه سایت علیزاده رو هم لینک داده












نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده