نمی دونم چرا هی یادم می ره راجع به کلاس مجسمه سازیم بگم.من بهش می گم کلاس چوب.دوسش دارم زیاد.البته چون یه بار در هفته بیشتر نمی رم پیشرفتم نسبت به بقیه کمتره اما برام مهم نیست.بعد از یاد گرفتن مقدمات شروع کردم به کار کردن یه پرتره.از توی یه کنده چوب گردو گردی سرشو درآوردم و الان دارم ریز ریز رو صورتش کار می کنم
*******
کلاس یک شنبه سه شنبه هاست.من فقط سه شنبه ها می رم.دو سه هفتس سه شنبه ها خلوت تر شده و من بیشتر دوست دارم.بد بهم آرامش می ده این کار کردن با چوب.نه چیزی به نرمی گل نه به سختیه سنگ فقط چوب.به این نتیجه رسیدم با شخصیت من جور تره.خلاصه جاتون خالی.گاد عزیز هلپم کن که صورتم خراب نشه دوسش دارم
*******
جمعه محک خیریه است.منم میز دارم فکر کنم.اگه تونستید بیایید
*******
چرا کسی باورش نمی شه و کمک نمی کنه.کتابام تموم شدن نمی رسم برم کتابخونه.خسته شدم از بس سه تفنگدارم و خوندم.سریع کتاب خوب پیشنهاد بدید دیگه.زود پیلیز.احساس بطالت می کنم
*******
کنسرت تنبور رفتم ماه.بعدن میام میگم که در تاریخ ثبت بشه

نظرات

Ng.A. گفت…
آخ جون... یه عکس از مجسمه چوبت می ذاری؟ همین الان که هنوز کامل نشده.... :)

کتاب هم از مارگارت آت وود چیزی خوندی؟ یا از کازوئو ایشی گورو؟ میلان کوندرا رو هم فکر نکنم لازم باشه بگم! و کورت وونه گوت. از اینها اگه چیزی نخوندی،هر کتابیشون رو که بخونی،اشتباه نکردی! البته امیدوارم سلیفه ات مثل من باشه! :) یه مقدار بستگی به حال هم داره! اگه حس غمگین خوندن داری،هرگز رهایم نکن ایشی گورو عالیه. اگر نه،کورت وونه گوت رو پیشنهاد می کنم! به منم خبر بده وقتی شروع کردی به کتاب جدید خوندن که چی داری می خونی :)
‏ناشناس گفت…
هوم...صورت کیو داری می تراشی؟
اا جمعه میز داشتی؟میز چی؟؟ چی می فروختی؟
حیف که دلیلی داشت که نیومدم..وگرنه میومدم!
کتاب در چه زمینه ای دوس داری؟
ژانر فانتزی دوس داری؟اگه داری بیا بهت یه کتاب بدم...به اسم شوالیه های بدنام!
هری پاترم دارم!
بقیه اش روانشناسیه..هوم هری پاتر زبون اصلی هم دارم ها!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده