این گاد عزیز همیشه پر از سورپرایزه.بیشتر آرزوهام تو یه روز برآورده شد البته نه دقیقن اون جوری که من می خواستم اون جوری که خودش دوست داشت که نتیجش یه چیز شد.جمعه کلاس رفتم استخر رفتم به محک نرسیدم ولی امیدوارم تا سه شنبه کارم انجام بشه.جور شد بیشتر توضیح می دم
راستی یادمه از کلاس جدید گفتم ولی یادم رفت بگم چیه
کلاس مجسمه سازی با چوبه.همیشه یه علاقه ی خام کار کردن با چوب داشتم به طور هیجان انگیزی متوجه شدم که یکی از دوستام این کلاس و می ره منم تصمیم گرفتم یه امتحانی بکنم.البته این هفته دوره ی مقدماتی تموم می شه و باید تصمیم بگیرم چه سبکی و چه مدلی می خوام کار کنم.پیشنهادات پذیرفته می شود.من برم یه گشتی بزنم بینم در این زمینه چی گیرم میاد
گاد عزیز هلپتو از ما دریغ نکن .مرسی زیاد بابت این چند روزه

نظرات

Ng.A. گفت…
واییی.... چه کار باحالی! چه کلاس باحالی یعنی :) عکس از کارهات بذار... خیلی خوشگله کلاسش... کلی ذوق کردم :)
MisS nc گفت…
آهان !!
پیش لوسین دیگه نه ؟؟
‏ناشناس گفت…
سلام فیدلر جونم، خوبی؟؟؟
وای.... اگه بدونی دیشب چه شبی بود... کیف کردم واقعا.
یکی از بهترین شبهای عمرم بود، دوست نداشتم تموم شه... جات خالی بود حسابی... هیچ وقت باور نمی کردم اینقدر از موسیقی سنتی بتونم اینقدر لذت ببرم... همه چیز عالی و فوق العاده بود... منی که اینقدر از شجریان بدم میومد...
عجب پسری تربیت کرده... وقتی می خوند نمی شد تشخیص داد کدومشونه... انگار خود شجریان... به همون قدرت، قشنگی و گرمی
خلاصه جات خیلی خالی بود..
واسه کنسرت علیزاده رزرو کردم واسه 15 شهریور، 5شنبه می شه. ردیف اول بالکن رو گرفتم.
کلاس مجسمه سازی هم خیلی خوش بگذره.. منم یه زمانی دنبال کلاسهای معرق سازی بودم.. کار با جوب رو دوست دارم... ولی نشد دیگه...
خوش باشی همیشه
راستی، شقایق هم اینجاست، عرض ارادت داره
‏ناشناس گفت…
سلام! مبینم که حسابی مشغولی!!! چی بگم خوب..ادمی که همش این ور اون وره و واسه داداشش کادو تولد نمی خره...واقعا ادم میمونه چی بهش بگه!
حالی از دوستش هم نمی پرسه که ایا من زنده ام؟! یا من الان مرده ام!؟ یا شایدم نامزد کردم!

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده