از در و دیوار

سه هفته ی وحشتناک و گذروندم سه تا چهارشنبه ی شلوغ به خیر گذشت(البته چهارشنبه ی آخر از 8 صبح تا 10 شب درگیر کلاس ها و تصحیح برگه ها بودم) به این امید که تعطیلی بین دو ترم یه استراحتی می کنم اما آخرهای ترم رییس بزرگ گفت بلند شو بیا برات خواب دیدم در نتیجه هفته ی پیش هم شد یه چیزی مثل سه هفته قبلش.از این مدلها بودم که صبح 8/9 می ز دم بیرون و شب 9 جنازم می رسید
من کار کردن و دوست دارم و به برنامه ی شلوغ هم عادت دارم ولی همیشه برنامم طوری بوده که وسط روز یه سر به خونه می زدم بعد دوباره می رفتم بیرون اما هفته ی قبل فقط برای خواب خونه بودم.مشکلم اینجاست که هنوز هیچی به نتیجه نرسیده و ماراتن هنوز ادامه داره تازه ترم جدید هم شروع شده و من مثل احمق ها قبول کردم که جمعه ها کلاس بگیرم.اگه میشد من شبها کم بخوابم و جون کار کردن تو خونه رو داشته باشم خیلی خوب می شد.این جوری به کارهای نیمه کاره هم می رسیدم.فقط امیدوارم همه چیز روبراه بشه چون من حالت برزخی رو نمی تونم تحمل کنم و گاهی فقط نتیجه برام مهمه و صبرم و زود از دست می دم.گاد عزیز لطفن هلپ زیاد بفرست
نمی دونم چراامشب دوست دارم یه کم خودخواه باشم و آرزوهای خودخواهانه داشته باشم.مثلن دوست دارم یه مدت طولانی فقط روزهای من بیش از 24 ساعت باشه نه کس دیگه.که من کارهام و انجام بدم و بتونم با خیال راحت بخوابم روزنامه بخونم و کنسرت و سینماو تئاتر برم.ای کاش مامانم و بابام ناراحت نشن که من هنوز نرسیدم برای سالگرد ازدواجشون کاری بکنم.و ای کاش من خنگ بازی درنیارم فردا براشون یه کاری بکنم.ای کاش یکی از دوستام زنگ بزنه و یه برنامه ی والیبال یا بسکتبال بذاره و خودش همه ی هماهنگی ها رو بکنه.اصلن ای کاش همه ی کسانیکه من قرار باهاشون چیزی رو هماهنگ کنم خودشون تا فردا همه ی کارها رو ردیف کنند چون واقعن ذهنم شلوغه و خسته است واقعن فیزیکی خسته نیستم فقط ذهنیه. ایکاش هیچ کس تاخیر نداشته باشه کنسل نکنه و کار من و راه بندازه.وای کاش فردا برسم برم هم برم کلاس هم استخر هم خیریه محک و تازه همه چیز هم خوب پیش بره

امیدوارم پست بعدی خبر خوب داشته باشم

نظرات

Ng.A. گفت…
چقدر شلوغ و پرهیجان... منم امیدوارم تمام این اتفاقاتی که امیدواری ،برات پیش بیاد و گاد عزیز هم برات هلپ زیاد بفرسته :)
‏ناشناس گفت…
Agar bevar koni hame chi khoob pish mire ,

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction