من متولد شدم

من متولد شدم
خیلی دوست دارم این جوری روز تولدم و اعلام کنم با همین جمله ی ساده.از جمله های معادل هم خوشم نمی یاد با ابن که همه یه معنی رو دارن.این جمله من و یاد اول کتاب دیوید کاپرفیلد دیکنز میندازه
بیست تیر امسال هم اومد و رفت.امسال شلوغ ترین تولدم و پشت سر گذاشتم.فکر کنم برای اولین بار شش تا کلاس در روز داشتم الان تقریبن جنازم اما بسیار روز خوبی رو داشتم.شب هم یه تولد کوچیک خانوادگی
حس خوبی دارم اما نمی خوام توصیفش کنم دوست دارم هنوز مزه مزش کنم شاید بعدن راجع بهش گفتم.از همه ممنونم که بازم با آرزوهای خوب پیشم بودن
گاد جونم مرسی

نظرات

Ng.A. گفت…
motevaled shodanet ro tabrik migam :)
omidvram koli kadoie khoob gerefte baashi ;) va khoshhaalam ke behet khosh gozashte... khoob maze maze kon o ba'ad biaa baraie maa ham ta'rif kon :D
‏ناشناس گفت…
ها سلام..تبریک که بهت گفتم! کادوتم اماده اس! بیا بگیر دیگه!
آپ کردم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction