قلمنوا با بم

قلمنوا با بم اسم نمایشگاه خوشنویسی که به همت شجریان و کمک چند نفر از اساتید برای کمک به احداث باغ موزه ی بم تا 21ام در حال برگزاریه.مکانش انجمن خوشنویسان دزاشیب و یه چیزی در حدود 80 اثر رو نمایش می ده.من اول فکر می کردم که از اول تیر شروع می شه اما یه هفته دیرتر با حضور شجریان افتتاح شده
تا حالا نمایشگاه درست حسابی خوشنویسی نرفته بودم.خیلی زیاد تحت تاثیر قرار گرفتم.تعداد زیادی از کارهارو دوست داشتم اما به نظرم بعضی از کارها از تذهیبشون ضعیف تر بودند.یعنی تذهیب میچربید به خود کار.تجربه ی خوب دیگش دیدن کارهایی به سبک ری را بود که مخلوطی از خط و نقاشیه.در مجموع اگه وقت دارید بسیار توصیه می شه.همینطور اگه پول دارید خرید خوبی خواهید داشت.فکر کنم قیمت ها از 300000 شروع می شد تا 7000000.البته بهترین کارها فروش رفته بود اما هنوز می شه کار خوب بینشون پیدا کرد
یکشنبه تنها رفتم دزاشیب.سه سال بود داخل انجمن نرفته بودم.تمام مدت به فکر استادم بودم.تو فضای باغش هی راه رفتم.به همه جا سر زدم.متاسفانه دراولین کلاسم بسته بود شده انباریه تابلوها.ولی آخرین کلاس همون جوری بود.دیوونه ها اون حیاط پشتی به اون قشنگی رو داغون کردند.گل قشنگاش نابود شده به جاش گلدون های گل مرداب گذاشتن.100 دفعه از پله ها بالا پایین رفتم.هیچ کس آشنا نبود.خیلی دوست داشتم وقتی داخل کلاس آخری رو می بینم استادم رو صندلیش باشه.....الان یادم افتاد کلاس آخری اون کلاس روبرویی است اما من چون به قول خودت "غائب بزرگ" بودم و دوره ی تابستون کوتاه بود بیشتر کلاس بزرگ رو یادمه.هر روز دارم بیشتر به حرفهات می رسم.دیگه دزاشیب مال ما نیست.نمی دونم شاید پریسا رو پیدا کنم و ازش بپرسم چه خبره...نمی دونم
خوشحالم به انجمن سر زدم اما دفعه ی دیگه مصمم تر خواهم رفت
بهمن توسی عزیزبسیار دلتنگت هستم و جایت در کلاس ها خالیست.روحت شاد

نظرات

Ng.A. گفت…
من مدل فضولیم!
انجمن چی بودی؟
خدا کسی رو که گفتی هم بیامرزه.
کلی فعال هنری هستی ها.... خیلی کیف می کنم :)
Fiddler گفت…
hamun anjoman khoshnevisan,mahalle namayeshgah,uja khat yad gereftam,b namayeshgah ke sar zadam kolli khatereha ham baram zende shod
‏ناشناس گفت…
فیدلر جونم تولدت مبارک. انشالله سالهای سال با دل خوش، لب خندون و تن سالم زندگی کنی.
امروز مبایلمو جا گذاشتم، تا شبم بر نمی گردم خونه. شماره مبایلتم حفظ نیستم. دوست داشتم بهت زنگ بزنم، خلاصه تبریکات صمیمانه من رو از همینجا بپذیر. آخر شب رفتم خونه بهت زنگ می زنم.
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی و امروزم خیلی خیلی بهت خوش بگذره.

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction