آموزش ضمن خدمت

خوب دو هفتس دو هفته تعطیلیه من تموم شده و من نه موزه رفتم نه کتاب جدید خوندم البته هنوز نا امید نیستم شاید چند روز دیگه به موزه ی سعد آباد سر بزنم خبرهایی مثل اینکه.البته این دو هفته تعطیلی همچینم بی ثمر نبود به جز مهمونی بازی از طرف موسسه دو روز همایش داشتیم.بهش میگن آموزش ضمن خدمت که برای مدرسین زبان برگزار میشه که اطلاعاتشون در زمینه ی متد های تدریس فسیل نشه.با اصل قضیه موافقم تازه شاکی هم بودم که چرا زودتر کاری نکردن اما یه پیش زمینه ی بدی ازش داشتم چون 7/8 ماه قبلش که توی یه جمع کوچک تر این کار و کردن افتضاح بود.باید اسمشو به جای" آموزش ضمن خدمت" می ذاشتن "هو عوضی درست درس بده" اون موقع من می خواستم به خاطر برخورد بدشون خفشون کنم اما به خیر گذشت
به خاطر همین ماجراها نسبت به این همایش هم مشکوک بودم که خدا رو شکراز لحاظ آموزشی بد نبود فقط من با آدمای اونجا مشکل داشتم.تا دلتون بخواد تظاهر ولبخند تصنعی ریخته بود اونجا.الانم که بهش فکر می کنم حالم بد میشه.خدا آخر عاقبتمونو به خیر کنه...............................................خوب می بینم که فکرش از سرم بیرون نمی ره.من برم یه خاکی تو سرم بریزم.تا بعد

نظرات

‏ناشناس گفت…
movafagh bashi

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction