فیدلر س ی ا س ی می شود

می گن در دوران لوئی شانزدهم وقتی قیمت نون گرون میشه و مردم ناراضی "ماری آنتوانت" از موضوع تعجب کرده و گفته: وا چیزی نشده که اگه مردم نمی تونن نون بخورن برن شیرینی بگیرن و از این حرفا
این قضیه هم باعث یه شورش تو پاریس شد که در روند انقلاب فرانسه تاثیر داشته.حالا من چند ماهه دارم فکر می کنم چرا حرف های "پرزیدنت" ما در مورد گوجه فرنگی هیچ تاثیری نداشت.شاید علتش سیستم سیاسی چند لایه ی ایران باشه.رهبری ریاست جمهوری مجلس خبرگان شورای نگهبان تشخیص مصلحت و....خوب وقتی یه اتفاقی می افته به خاطر مسائل پشت و روی پرده مردم نمیدونن مسبب اصلی کیه که
برن خرشو بگیرن.نمیدونم شاید پاریسی ها زیادی حساس بودن و ما زیادی منفعلیم.امان امان چه روزگاری شده ها
پ.ن.1 من این مدت کامپیوترم خراب بود برای همین پست جدید نداشتم
پ.ن.2 دستگیری نیلوفر گل کارو بقیه تو جریانات اخیر شدید منو تو فکر برده یه سری احساسات متضاد نسبت به این قضایا دارم.با توجه به این که یه کم باهاش آشنا هستم امیدوارم این مسائل تاثیر بدی در آیندش نداشته باشه

نظرات

‏ناشناس گفت…
ها سلام دوباره...بابا سیاسی!!! خطرناک شدی...همین روزا میری اوین اب خنک خوری! بپا بچه..دهنتو بپا! من خودم شخصا لوت میدم! اگه بهم حق السکوت ندی!
ولی این نیلوفر کیه؟ و کدوم جریانات؟ جریان گوجه فرنگی چیه؟ مشکوکه من اصلا خبر ندارم!

بعدشم...توی این دوران اینطوری شده که..هر کی کلاه خودشو بچسبه..و تا می تونه بخوره و پول رو پول بیاره..کاری هم نداره بقیه چی کار میکنن..حتما اونا هم همین کارو می کنن دیگه...مملکتم همین افراد می سازن..از بزرگش تا کوچیکش...
است!
‏ناشناس گفت…
بازگشت قهرمانانه فیدلر بزرگ را به وبلاگش تبریک می گوییم.
"اتحادیه فیدلر دوستان"

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction