فیدلر و پست جدید

می دونید مشکل چیه؟ مشکل اینه که من در موقع احتیاج وسایل مورد نیازم دم دستم نیست به همین دلیل نتونستم پست جدید بنویسم با اینکه حرف زیاد داشتم. من 3 تا سر رسید دارم و یک وبلاگ قبلن فقط یک یا دو تا سر رسید فعال در آن واحد داشتم بعد دیدم نمیشه همه چیزو با هم قاطی کرد برای همین تعدادشونو بردم بالا. مثلن کارهایی که یادم میره یا حتمن باید تا فلان تاریخ انجام بدم و تو سر رسید کرم می نویسم و
jgdshgdsfs& ghfdgdfsdgh
تو سر رسید سبز و آبی می نویسم. برای چیزهای کلی و جزئی دیگه و از درو دیوار هم وبلاگمو دارم. همه ی این داستان ها هم به خاطر اینه که بتونم ذهنمو منظم کنم و وسط شلوغ پلوغی ها چیزهای مهم از یادم نره.
اما مشکل از اینجا شروع میشه که از هفته ی پیش که دوباره کلاس ها شروع شد اکثرن بیرون از خونه هستم و نمی تونم 3 تا سر رسید و با خودم اینور و اونور ببرم لب تاپ هم که ندارم به همین خاطر یه چیزهایی که می خواستم تو وبلاگ بنویسم و تو سر رسید کرم نوشتم و حرفم تموم شد و دوباره سخته اونا رو اینجا بنویسم دیگه برام تازه نیستن. اما از اون بدتر دیروز که باید سر رسید سبز رو با خودم می بردم دوباره با سر رسید کرم رفتم.
خلاصه همه ی زندگیم شده سر رسید کرم و این اعصابمو خورد می کنه. چون این سر رسید برام حکم چرک نویس و نداره اما داره اینجوری میشه.
ببینم شما ها هم از این کارا می کنید؟ راه حلی دارید؟
البته نا گفته نماند که نوشتن ایده ها و حتی اعترافات شخصی بسیار مفید است :))

نظرات

Ng.A. گفت…
che pichide!
man barnamehaa o karhaaee ke bayad anjam bedam ro to mobile (Calender) zabt mikonam! weblog ham baraie chert o pert nevisi! gaahi vasate rah ye chert o pert be zehnam mirese,kalamate klidish ro to mobile zabt mikonam ta ba'ad to weblog benevisam ke ye vaght charandiatam zabt nashode,faramoosh nashan! :D
MisS nc گفت…
بابا بیخیال !
همه سر رسیدا رو بریز دور ! مثل من تو موبایلت بنویس ، بعد یوهو میبینی تو یه روز با همه قرار داری !
یه عالمه هم کار داری !
اینقدر اینطوری مزه میده.
بعد بیاد تو وبلاگت مسائل خصوصیت رو گه به من نمیگی بنویس.
‏ناشناس گفت…
هوممم...من یه تقویم دارم رو میزم میزارم...هر کار مهمی دارم یا توی اون تاریخش می نویسم...یا با این یارو استیکر ها می زنم به در و دیوار اتاقم...یا خیلی دیگه دور باشه تاریخش...میدم به موبایلم!
ولی یه دفتر خاطرات یا به قول تو اعترافات دارم...ولی روزانه نمی نویسم...وقتی حرفی واسه ثبت کردن!! داشته باشم می نویسم!
‏ناشناس گفت…
aslan nanevis shekle pishrafte tare nc ro goftam

پست‌های معروف از این وبلاگ

غم قورت داده شده

Adrenaline Addiction